Heeft u last van schouderpijn? Pijn waar je niet lang mee rond wilt lopen zonder te weten wat de oorzaak is?
Schouderpijn is een veel voorkomende klacht als gevolg van overbelasting, stress en houding.
De fysiotherapeut kan adviezen, tips en oefeningen geven om de omstandigheden voor herstel te optimaliseren.
Heel vervelend dus dat alle praktijken op dit moment gesloten zijn voor fysieke behandelingen.

Wilt u graag weten wat wij op dit moment toch voor u kunnen betekenen?

Wij kunnen u telefonisch en/of digitaal te woord staan en u helpen bij het herstel van uw schouderpijn.
Uiteraard zullen wij net zoals bij een reguliere intake in de praktijk eerst uw persoonsgegevens noteren en een dossier aanmaken. Vervolgens willen we middels een intakegesprek een zo goed mogelijk beeld krijgen van uw klachten.
Bij een digitaal of telefonisch consult kunnen we geen lichamelijk onderzoek doen, maar wij kunnen u wel vragen bepaalde bewegingen te maken en ons te vertellen wat u daarbij voelt.

Aan de hand van de gegevens uit de intake en het ‘onderzoek’ zijn wij in staat om:
– de ernst van de klachten in te schatten en te bepalen of fysiotherapie zinvol is voor u;
– uit te leggen wat er (mogelijk) aan de hand is met uw schouder;
– adviezen te geven met betrekking tot leefregels;
– een persoonlijk oefenprogramma op te stellen, gericht op uw herstel;
– u digitaal te volgen en uw oefenprogramma bij te stellen indien nodig

Kortom:
Waardoor je schouderpijn ook komt, meestal moet er geoefend worden.
De schouders eronder dus!

Heeft u nog vragen of wilt u een afspraak maken voor een telefonisch of digitaal consult, neem dan gerust contact met ons op (046-4374664)

Met vriendelijke groeten,

Yvonne Beckers